my beloved :)

Sunday, November 23, 2014

IAM BACK

assalamualaikum,

uish lama gila kan aku tak update dekat sini, last aku update masa zaman diploma lah kan kalau tak silap , sekarang ni aku dah degree, alhamdulillah . semua post lama aku da delete sebab bila baca balik rasa macam kelakar pun ada " tu aku ke yang tulis?" haha.

okay sekarang nie aku amek ijazah sarjana muda pentadbiran perniagaan (pemasaran) dulu masa diploma aku ambil diploma perakaunan, tapi mungkin bukan rezeki aku lah kan dalam bidang tu , bidang tu pun susah jugak , tapi nahh ijazah dalam pemasaran nie boleh tahan jugak , sebab aku pilih course nie mungkin aku nie talkative, suka jumpa orang , sebab tu lah aku ambil ijazah nie , and sekarang aku tengah praktikal untuk completekan pengajian aku , insyaallah hujung tahun nie aku habis , doakan lah yang terbaik , aku praktikal dekat tabung haji melaka .

pengalaman selama aku praktikal nie memang sangat mencabar minda aku , fizikal tak ada sangat , minda je banyak , patut lah selalu dengar senior tak sabar habis praktikal , sekarang aku pun sama ada feeling macam tu , tak sabar nak habis , aku start praktikal 4 ogos and habis 19 disember , lama oi nak habis , aku ingat bila praktikal nie adalah kerja khusus , tak ada maknanya semua kerja aku buat dari aku mengangkat sampai lah membersih semua aku yang aku buat , sabar je lah . paling aku tak suka masa praktikal nie nak kena buat thesis , wehh tekanan sungguh nak siapkann , sepatutnya sekarang dah siap soal selidik tapi aku tak buat lagi kot , stresssnyaaaa nak siapkan thesis nie , dia tak susah sangat tapi tu lah sikap pemalas dan suka procastinating kerja dah sebati dalam diri aku nie , sebab ltu lah stress memanjang , hahaha


ouh kehidupan peribadi aku ? dah kahwin ke ? dah tunang ke ? ohh tak lagi , masih mcam dulu sibuk dengan kehidupan belajar , belajar sampai lah gemuk badan aku  hahahahaha . tapi adalah aku cuba kawan dengan beberapa orang tapi tak berjaya . cehh macam apa , hahaha sekarang nie bila kawan je aku malas nak kawan lama lama nie , aku nie bukan muda lagi dah 23 oiii next year 24 , dah matang habis , hahaha . next entry lahh aku cerita sikit dengan siapa  aku kawan sekarang , mcm mana semuaa tu okay , muah ciked

No comments:

Post a Comment